Stæckærs lille dreng!

Do Kevin ikke ær pa sitt beste humør, jeg tar tag i dette.
Idæg har den dreng Kevin handlæt med piger.
Han HATÆR de!
Men do han er en veldi fin dreng, han gor det iaf!

tenkte bli lide djop, sa jeg googla danske dikter:

Mine fingre mod din hud 
Glider så sart 
at du åbner dig lag for lag 
Din nøgenhed trænger sig på 
Du krymper dig sammen i mine hænder 
tillidsfuld – Jeg holder om dig varsomt
Bærer dig op 
så at jeg kan se – Dele ar
Jeg modtager en smerte 
i form af løgsaft 
Svedet ud fra hudens fordybninger
Den trænger sig på 
i empatiske stik 
Svider mine øjne 
De blusser op - rød 
af min hjertesaft 
Tårer drypper ned på dig

HAHAHA JAG DØØR!
EN LØG MIT I ALTEHOPE!!!!!!!!!
Anners en mecke fine dikte!
Lide snoooskig, men anners fin!




Ett mecke kennt danske band!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0