GÄSTINLÄGG BY MAJA

Hejsan alla läsare!
Mitt namn är Maja och är vän med de två människorna som driver denna blogg. Haha, driver... fattar ni? HAHA! Vad kul jag är.
I alla fall, jag tycker att Kevin och Karolina inte skriver tillräckligt ofta här!
Hallådärköttochblåbär! Nu får ni faktiskt skärpa till er!
Vi vill läsa era festliga inlägg!
Så nu får ni ta nya tag!

Det här är det första inlägget år 2011... GRYMT!

Hehehehe, hejdooooo!


En av de vackra jultomtarna i år!
Tror ni inte att han har gjort en M.J -operation? Jag tror det...
Det är också Kevins kusin, för er som inte visste om det.
(HAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHA, EGOPIC-SANTA HOHOHOH!!!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0